fbpx

Comanda se plaseaza cu minim 3 saptamani inainte de data evenimentului, livrarea urmand sa se faca in termen de aproximativ 2 saptamani din momentul in care ati facut dovada platii avansului.

Pentru a incepe sa lucram la comanda dumnevoastra este nevoie sa achitati in avans suma de:

250 lei in cazul comenzilor de peste 500 lei

150 lei in cazul comenzilor intre 200-500 lei

50 lei in cazul comenzilor de pana la 200 lei

Plata se face prin transfer bancar sau direct la banca in contul:

EDIDADU STILL SRL

C.U.I.: 36754692

J 17/1611/2016

Cont RON: RO51BTRLRONCRT0374248601 / BANCA TRANSILVANIA

SAU

Cont EURO: RO98BTRLEURCRT0374248601 / BANCA TRANSILVANIA

Codul SWIFT/ BIC al Bancii Transilvania este BTRLRO22

Dupa achitarea avansului, pentru a grabi procesul de procesare al comenzii va rugam sa ne trimiteti o copie a OP-ului- transfer bancar (printscreen, poza, etc) prin email, pe WhatApp, pe pagina noastra de Facebook sau luati legatura telefonic cu noi pentru a stabili alte modalitati. Dupa ce avansul intra in contul firmei va vom anunta pe mail sau telefonic despre efectuarea cu succes a tranzactiei si vom emite factura fiscala de avans.

Avansul reprezinta suma materialelor folosite si a obiectelor personalizate prin broderie, serigrafie si alte metode de prelucrare. Restul de plata se va efectua la curier in sistem ramburs.

Dupa achitarea avansului, clientul poate renunta sau aduce modificari la comanda in maxim 48 h, anuntand in scris pe mail, Facebook, WhatsApp sau sms intentia. Ulterior produsele se personalizeaza si avansul nu va mai putea fi restituit. Obiectele personalizate la cererea expres a cumparatorului vor fi expediate catre adresa mentionata de catre acesta la plasarea comenzii.

Eventualele reclamatii (broderie gresita, masura necorespunzatoare, etc) se anunta in maxim 24h de la primirea coletului, pentru a avea timp de refacere si reexpediere.

 

Ca sa lansezi o comanda adaugi in cos fiecare din produsele dorite, apoi mergi la butonul Cos, creezi un cont si faci urmatorii pasi:

1. Verifici produsele alese.

2. Selectezi metoda de livrare din optiunile existente: 

– livrare gratuita din Atelierul Karmens (valabil pentru orasul Galati),

– livrare prin Curier Rapid (Fan Courier), 

– livrare gratuita la comenzile peste 500 de lei, 

– livrare Gratuita la plata cu cardul,

– livrare internationala prin DPD Curier.

3. Apesi butonul Continua cu finalizarea.

4. Adaugi (daca e cazul) o alta adresa de livrare.

5. In casuta “Nota Comanda” te rugam sa completezi numele copilului, data botezului sau alte detalii despre comanda

6. Selectezi modalitatea de plata dorita: plata Online cu cardul bancar, transfer bancar sau numerar la livrare.

7. Bifezi ca esti de acord cu Termenii si conditiile KarmenS

8. Apesi butonul “PLASEAZA COMANDA

Exista 3 optiuni pentru a primi produsele de la noi si anume:

1. Poti opta pentru primirea produselor prin livrare directa din atelierul nostru, pentru orasul Galati. In acest caz, vei fi contactat telefonic de catre o persoana din Echipa KarmenS pentru a stabili clar detalii privind ziua si ora livrarii.

2. Poti opta pentru primirea produselor prin FanCourier cu care colaboram si pe care le folosim pentru livrarea in orasele principale din Romania (lista cu orasele principale le gasesti aici www.fancourier.ro). In acest caz, la valoarea comenzii tale adaugi si contravaloarea transportului care este de 23 de lei si care iti revine.

3. In cazul livrarilor internationale livrarea se face direct la tine acasa prin serviciul de curierat radid DPD (de regula in 5 zile lucratoare).

Curierul iti livreaza comanda in maxim 24 – 48 de ore de la data la care comanda este gata pentru livrare. Daca valoarea comenzii este mai mare de 500 de lei sau plata de efectueaza online cu cardul bancar transportul este gratuit, pentru livrarea in orasele principale din Romania.

Exista 3 optiuni de plata:

1. Plata cu numerar, la livrare.

2. Plata prin transfer bancar.

3. Plata online cu cardul bancar.

Obiectele, incaltamintea, costumatiile personalizate la cererea expres a clientului nu pot fi returnate deoarece prin prelucrarea lor devin obiecte unice si nu pot fi revandute ulterior.( OUG 34/2014 art.16, lit.c).

Produsele nepersonalizate se pot returna in termen de 14 zile de la intrarea in posesie fizica, conform OUG 34/2014, art.14, al.1, doar daca sunt in ambalajele originale, nepurtate si intacte. Pentru returnarea produselor nepersonalizate va rugam sa completati formularul de retragere pus la dispozitie pe site-ul nostru. Costurile de retur sunt suportate de catre cumparator ( OUG 34/ 2014, art.14, al.1).

In cazul in care motivele de retur se datoreaza furnizorului (Edidadu Still SRL-KarmenS.ro), costurile generate de transport pentru retur vor fi suportate de catre Edidadu Still SRL(KarmenS.ro), urmand a se rambursa doar contravaloarea marfurilor achitate in termen de maxim 14 zile de la primirea coletului conform OUG 34/2014, art.13, al.1, folosind aceleasi modalitati de plata conform OUG34/2014, art.13, al.2 (NU se ramburseaza contravaloarea transportului).

Nu se accepta returul produselor DUPA data evenimentului pe care CLIENTUL a declarat-o in formularul de comanda, deoarece orice produs se considera „SERVICIU” si, odata savarsit evenimentul, se deduce ca si-a indeplinit utilitatea, iar serviciul prestat nu mai poate fi returnat.

Dai click pe butonul Contul meu, introduci adresa de email si parola dorita in sectiunea ÎNREGISTRARE. Apoi completezi sectiunea de “INFORMATII PERSONALE” cu toate datele solicitate.

In acel moment ai contul creat si vei primi un e-mail cu datele tale.

Dai click pe butonul Contul meu, introduci adresa de email si parola dorita in sectiunea AUTENTIFICARE.

Da, bineinteles ca ai garantie la produse, conform legii. Conditiile pentru garantie sunt expuse in “Termeni si conditii de utilizare”, pagina a website-ului KarmenS.ro.

Conținut acordeon
×
1
Buna! Spune-ne ce te intereseaza si te ajutam sa faci alegerea potrivita! :)
Powered by