Comanda se plaseaza cu minim 3 saptamani inainte de data evenimentului, livrarea urmand sa se faca in termen de aproximativ 2 saptamani din momentul in care ati facut dovada platii avansului.
Pentru a incepe sa lucram la comanda dumnevoastra este nevoie sa achitati in avans suma de:
500 lei in cazul comenzilor de peste 1000ron
250 lei in cazul comenzilor de peste 500 lei
150 lei in cazul comenzilor intre 200-500 lei
50 lei in cazul comenzilor de pana la 200 lei
Plata se face prin transfer bancar sau direct la banca in contul:
EDIDADU STILL SRL
C.U.I.: RO 36754692
J 17/1611/2016
Cont RON: RO51BTRLRONCRT0374248601 / BANCA TRANSILVANIA
SAU
Cont EURO: RO98BTRLEURCRT0374248601 / BANCA TRANSILVANIA
Codul SWIFT/ BIC al Bancii Transilvania este BTRLRO22
Dupa achitarea avansului, pentru a grabi procesul de procesare al comenzii va rugam sa ne trimiteti o copie a OP-ului- transfer bancar (printscreen, poza, etc) prin email, pe WhatApp, pe pagina noastra de Facebook sau luati legatura telefonic cu noi pentru a stabili alte modalitati. Dupa ce avansul intra in contul firmei va vom anunta pe mail sau telefonic despre efectuarea cu succes a tranzactiei si vom emite factura fiscala de avans.
Avansul reprezinta suma materialelor folosite si a obiectelor personalizate prin broderie, serigrafie si alte metode de prelucrare. Restul de plata se va efectua la curier in sistem ramburs.
Dupa achitarea avansului, clientul poate renunta sau aduce modificari la comanda in maxim 48 h, anuntand in scris pe mail, Facebook, WhatsApp sau sms intentia. Ulterior produsele se personalizeaza si avansul nu va mai putea fi restituit. Obiectele personalizate la cererea expres a cumparatorului vor fi expediate catre adresa mentionata de catre acesta la plasarea comenzii.
Eventualele reclamatii (broderie gresita, masura necorespunzatoare, etc) se anunta in maxim 24h de la primirea coletului, pentru a avea timp de refacere si reexpediere.
Ca sa lansezi o comanda adaugi in cos fiecare din produsele dorite, apoi mergi la butonul Cos, creezi un cont si faci urmatorii pasi:
1. Verifici produsele alese.
2. Selectezi metoda de livrare din optiunile existente:
– livrare gratuita din Atelierul Karmens (valabil pentru orasul Galati),
– livrare prin Curier Rapid (Fan Courier),
– livrare gratuita la comenzile peste 500 de lei,
– livrare Gratuita la plata cu cardul,
– livrare internationala prin DPD Curier.
3. Apesi butonul Continua cu finalizarea.
4. Adaugi (daca e cazul) o alta adresa de livrare.
5. In casuta “Nota Comanda” te rugam sa completezi numele copilului, data botezului sau alte detalii despre comanda
6. Selectezi modalitatea de plata dorita: plata Online cu cardul bancar, transfer bancar sau numerar la livrare.
7. Bifezi ca esti de acord cu Termenii si conditiile KarmenS
8. Apesi butonul “PLASEAZA COMANDA”